Ben jij die specialist die dolgraag kennis en expertise inzet bij onze klanten om ze een stap verder te brengen? Het Payments team van Enigma Consulting richt zich, met specialistische kennis en expertise, op het adviseren van financiële instellingen en bedrijven op het gebied van betalingsverkeer. Wij helpen onze klanten o.a. met het ontwikkelen van nieuwe systemen, veranderen van technische infrastructuur en de implementatie van wet- & regelgeving. Daarnaast helpen we klanten met nieuwe business modellen (Open Banking) en proposities en adviseren wij bedrijven op het gebied van Treasury & Cash management en het optimaliseren van betaalinfrastructuur.
Enigma Consulting, bestaande uit 50 medewerkers, is een vooraanstaand kennishuis, dat zich richt op de verbetering van integere financiële transactieketens binnen de domeinen Payments, Risk & Compliance en Data & Digitalisering. Onze klanten variëren van grootbanken en verzekeraars (Rabobank, ING, Nationale Nederlanden), tot goede doelen (KWF) en van start-ups en FinTechs tot de grote corporates zoals Ahold, Schiphol, Havenbedrijf Rotterdam. Zij staan voor complexe opgaven en hun ambities zijn hoog, net als de druk op de resultaten. Consultancy betekent voor ons: adviseren én implementeren. En dat is waarom klanten Enigma zo waarderen: totdat de gewenste resultaten bereikt zijn blijven onze consultants betrokken.
Benieuwd naar de ervaringen van onze consultants? Lees het hier.
Met jouw expertise ben je multi-inzetbaar en door je daadkrachtige optreden weet je klanten steeds weer te overtuigen. Je adviseert de klanten bij complexe vraagstukken en samen met de klant kom je tot verbeterde en werkbare oplossingen.
Een inspirerende werkplek met ambitieuze collega’s waar jij de tijd en ruimte krijgt om jezelf te zijn. Een baan waar flexibiliteit, tijd voor thuis en ambities hand in hand gaan. Dat is werken bij Enigma. Ons transparant ingerichte kantoor in de bosrijke omgeving van Driebergen draagt bij aan een ontspannen werkcultuur. Wij stimuleren de balans tussen hard werken en ontspanning met collega’s door gezamenlijke lunches, gezellige vrijdagmiddagborrels en (sportieve) teamactiviteiten.
Onze primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn marktconform met o.a. flexibele vakantiedagen, aanvullend geboorteverlof, ouderschapsverlof, een bonusregeling en winstdeling. Afhankelijk van jouw opleiding en werkervaring ontvang je een marktconform salaris. Je werkt afwisselend vanuit huis, bij de klant of op kantoor. Door aandacht voor een juiste werk-privé balans, opleidingsmogelijkheden en coaching, zorgen we ervoor dat jij en jouw collega’s met plezier en energie op de werkvloer acteren.
Voor vragen over deze vacature, kun je contact opnemen met één van onze collega's:
Mail dan je motivatie en CV naar onze HR Manager Wieke Snoek.